gototopgototop

Сьогодні:


Освіта м.Рівне

МОН України

МОН України
Освіта Рівненщини
МОН України
RMMK

РІРЦ

Info-centr

Info-centr

Children-hotline

Info-centr


Innovatyka-2019

Ukraine
Педпреса

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні167
mod_vvisit_counterВчора2125
mod_vvisit_counterЗа тиждень14453
mod_vvisit_counterПопередній тиждень13519
mod_vvisit_counterЗа місяць53922
mod_vvisit_counterПопередній місяць45028
mod_vvisit_counterЗагальна3171930

Зараз (20 хвилин назад): 65
Ваш IP: 3.233.239.102
,
Сьогодні: 2020-03-29 01:56

Анонс заходів управління освіти м.Рівне. В даному розділі Ви дізнаєтесь про події, які відбудуться протягом поточного тижня. Слідкуйте за подіями, щоб володіти інформацією з питань галузі освіти м.Рівного.

"Відкрити анонс заходів..."

 


Вернісаж педагогічних ідей

19 лютого на базі ЗОШ №22 учителі-біологи ділилися досвідом своєї роботи з учителями міста.

Про «Використання засобів міжпредметної інтеграції  біології  та дисциплін гуманітарного циклу» - такою була тема виступу вчителя біології  Рівненської ЗОШ  № 22 Сліпченко Оксани Василівни, яка розкрила значення міжпредметних зв’язків, ознайомила із формами, методами та прийомами їх реалізації в освітньому процесі. А практичною частиною майстер-класу була демонстрація методу «Шести капелюшків».  Адже саме цей метод дозволяє гармонійно поєднувати наукові факти з художнім словом, критичне мислення з творчістю. Учасники мали змогу проявити свою ініціативність та креативність, «приміряючи» капелюшки різних кольорів, що символізують різні типи мислення.

Як володіти засобами ІКТ та як використовувати  QR-коди на уроках біології, учителів познайомила Тетяна Анатоліївна Ковтун з ЗОШ №25. Вона наголосила, що хмаринка слів (хмара слів, або зважений список, представлена (-ий) візуально) — це візуальне подання списку категорій (або тегів) так званими мітками, ярликами, ключовими словами, тощо.

-         В хмару ми записали тему уроку, яку повинні визначити;

-         «Хмара» виступала в якості опорного конспекту;

-         Пропонували прочитати в «хмарі» головне питання, на яке необхідно знайти відповідь протягом уроку;

QR-код (з англійської Quick Response Code - «швидкий відгук») – це графічне зображення, в якому зашифрована певна інформація, посилання на сайт чи окрему його сторінку. Тетяна Анатоліївна розповідала, як зашифровувати та отримувати швидкий доступ фактично до будь-якої інформації у мережі інтернет: відео на YouTube, певної геолокації на Google картах, e-mail, посилання на сторінку профілю у соціальних мережах, аудіофайл, книгу тощо; познайомила, як закодувати невеличкий текст, який можна «зчитати» навіть без доступу до мережі інтернет; як розмістити коридорами школи відповідні коди, кожен з яких буде містити посилання на непересічні факти, цікаві статті тощо.

Куліш Наталія Василівна із ЗОШ №9 запросила на майстер клас своїх колег, аби поділитися новими методичними знахідками у використанні формувального оцінювання та різних видів рефлексії на уроках біології. Вона запропонувала порівняти риси традиційного та формувального оцінювання, зануривши у «Педагогічний дайвінг» під час рефлексії, здійснила самооцінку власної діяльності, застосувавши «Павутинку», «Графічну біологію рослин» тощо. Кожен елемент, педагогічний прийом був по-своєму неповторним, мав креативну родзинку. Учитель показала результати власного пошуку прийомів та форм підвищення якості навчання, передавши присутнім колегам бажання творити та самовдосконалюватися.

Дякую колегам за працю, віддачу, досвід!

Наталія Букша, методист КУ «Рівненський міський методичний кабінет»